El CRAI de la UB té en el seu web una secció on respon a les preguntes més freqüents (PMF) dels usuaris. Teniu un dubte sobre com reservar documents? Potser les PMF sobre reserves us poden ajudar:

Es poden reservar documents?
Sí, es poden reservar documents que estiguin disponibles, en préstec, reservats o en trànsit d’una biblioteca a una altra,  excepte els documents de Bibliografia Recomanada. Es pot fer via web a El meu compte del catàleg de les biblioteques del CRAI de la UB o adreçant-se al taulell de préstec de la biblioteca.

Puc reservar un document amb el carnet bloquejat?
No, t’has d’esperar que expiri el bloqueig per poder reservar un document.

Com puc saber quan i on puc recollir un document reservat ?
Quan el document arribi a la biblioteca, rebràs per correu electrònic un avís de recollida de reserva que t’indicarà la data fins a la qual pots recollir el document i la biblioteca que has indicat com a punt de recollida. Aquesta informació es pot consultar també a l’apartat Reserves d’el meu compte.

Quants dies es guarda una reserva?
Les reserves no recollides fins a la data que s’indica a l’avís de recollida de reserva, que habitualment és al tercer dia de rebre’l, es cancel·len automàticament.

Puc anul·lar una reserva?
Sí, pots anular-les via web a El meu compte del catàleg de les biblioteques del CRAI de la UB, o adreçant-te personalment o per telèfon als taulells de préstec de les biblioteques.

On puc consultar les meves reserves?
Entrant a El meu compte des del catàleg de les biblioteques del CRAI de la UB, podràs veure si el document que has reservat segueix en préstec o si ja el pots recollir.

Font: PMF: Préstec